Sunday, December 2, 2007

Plener Formaty 1.12-2.12.07 - czyli "Get on your dancing shoes you sexy little swine" ;D





Dwa dni pleneru w Kletnie... Było bosko. Kocham fotografię, bo pozwala mi się wyżyć artystycznie;) i za to, że dzięki niej znowu poznałam całe grono pozytywnie zakręconych osób.

Cyfraczek w szpitalu, więc na plenerze fotki na analogu. Chwilkę zajmie, zanim to wywołam i poskanuje. Powyżej starsze fotki plenerowe
ze spacerków po krzyżanowickich pastwiskach. 

Impreza plenerowa wyglądała prawie tak ;D (Arctic Monkeys, Dancing shoes)



7 comments:

kejsper said...

D is for Delightful,
And try and keep your trousers on!

am i right? ;)

Karolina said...

You are! Spodnie same spadały... od tańczenia oczywiście;) D is for dangerous...

Ten klip jes po prostu boski. Check out also thizzzz http://www.youtube.com/watch?v=5H1sqXNZkbE
I just adore them!

kejsper said...

Moze mi sie uda namowic Czaka i pojdziemy w przyszlym tygodniu posluchac na zywo chlopakow :)

Maciej Klimowicz said...

kup mi bilet ziom i nie ma problemu ;)

kejsper said...

kupie Ci 0,25 biletu i przejdzie? :)

Karolina said...

Mój blog jako platforma dyskusyjna Czaka i Kacpra, interesting... :D.

W razie czego Wasza Biała Wdowa i może być prawie jak na koncercie;)

kejsper said...

wlasnie nie wiem dlaczego tak sie stalo, ale widzisz Karolina u nas na blogu nie chce mnie nakrecac na oplacanie biletow ;) myslal moze, ze tutaj go potraktuje delikatniej? ;)

a bialej wdowy nigdy nie stosowalismy i nigdy nie bedziemy stosowac! ;)))