Tuesday, December 11, 2007

Moje pierwsze spotkanie z legendą radzieckej fotografii;)


Maciek


Zapomniany zakątek gdzieś koło Kłodzka

Powyżej zamieszczam coś, z czego jestem naprawdę dumna (choć może nie powinnam ;D). Moje pierwsze foty zrobione Lubitelem 166 (dzięki uprzejmości Czaka - big merci). Dodam, że z 12 klatek wyszły mi tylko dwie, które ewentualnie można zaakceptować. Ale co tam, wkręciłam się już w to totalnie. Obsługa tego sprzętu daje poczucie obcowania z prawdziwą fotografią. Jeszcze tylko musze opanować stronę techniczną;). Wszytko zrobiłam SAMA! Nawet skany, ale jestem z siebie dumna! Pierwsza fotka to skan z negatywu, druga jest natomiast wymęczona w ciemni (może wymaltretowana było by lepszym określeniem). Zapowiadają się następne…;).
Foty z pleneru oczywiście.

3 comments:

Quku.pl ( Pudercraft) said...

druga fotka ma klimat!

Paweł said...

bardzo fajne zdjęcie ... super kotrast , czyste zuooooo - brak lekkiego WS ale wiadomo kadr obmyślasz Ty :)

ToMbiasz said...

kurde, nieźle Karolka, nieźle... :)