Monday, December 10, 2007

Mój Dziadek


Mój Dziadek Lech oraz jego zabawki (+ Poldek w tle)


Moja Mama


Dziadek i mój Tato (czyli jego syn)




Bzdurka (dali jej jeden dzień wolnego na planie Happy Tree Friends)



Zdjęcia zrobione na urodzinach mojego Dziadka pod koniec czerwca w tym roku. Mój Dziadek urodził się 26.06.1926 r. Jest jedną z najbardziej niesamowitych osób jakie znam. Do dziś pracuje - ma sklep z kapeluszami, które sam robi. Co weekend jeździ do naszego domku na wieś, gdzie godzinami majsterkuje i zajmuje się ogrodem. Jemu zawdzięczam jedne z najlepszych wspomnień z dzieciństwa. Pływanie zrobioną przez niego łódką, łowienie ryb, bajki o Niedźwiedziu (które sam wymyślał na pełnym fristajlu), picie Coca Coli w tajemnicy przed Babcią, najlepsze na świecie zapiekanki, recytowanie wierszy Mickiewicza (jedyne wiersze jakie znam na pamięć), skakanie do jeziora ze zrobionej przez niego trampoliny.... Mogłabym tak godzinami wyliczać. Dziadek nawet służył mi jako wyciąg narciarski i jak byłam mała za kijki od nart wciągał mnie na stoki. Dziadek pięknie rysuje, wspaniale gotuje i jest mega złotą rączką. A poza tym można z nim po prostu fajnie pogadać i pożartować. Mój Dziadek, Najlepszy na Świecie...

3 comments:

Quku.pl ( Pudercraft) said...

:) bardzo ciepły post:) miło czytać , że masz tak cudownego dziadka... ja swoich nie zdążyłam poznać, a twój opis zapewne zapisze się w mojej pamięci:)

john.duraz said...
This comment has been removed by the author.
john.duraz said...

Dziadek rules!