Tuesday, November 13, 2007

Nemocnice na kraji města


Wskazówki dla osób ewentualnie wybierających się z wybitymi palcami (jak ja dziś) na pogotowie na Traugutta:

1. Kupcie sobie w aptece wcześniej szynę (9zł), bo po trzech godzinach oczekiwania w kolejce w poczekalni i tak was po nią wyślą.
2. Jeśli będziecie chcieli napić się kawy z automatu w poczekalni, to weźcie ze sobą dokładnie odliczone pieniądze + własny kubek. Pod żadnym pozorem nie zbliżajcie się do automatu z monetami pięciozłotowymi!
3. Nastawcie się na spotkanie z okolicznymi mieszkańcami, którzy chłodną jesień spędzają w ciepłej poczekalni. Możecie mieć problem z komunikacją, ponieważ porozumiewają się unikalnym dialektem.
4. Jeśli wasz palec jeszcze nie odpada i nie jest czarny, nie idźcie do lekarza, bo nie warto. 
 
Ciekawe przeżycie, ale ogólnie nie polecam spędzać tak przedpołudnia. Znam lepsze miejsca na poranną kawę.

P.S. Towarzystwa dotrzymała mi i przyłapała automat na gorącym uczynku moja Sis.





4 comments:

Unknown said...

e tam ja bylam na Trauguta tydzien temu i nie mialam problemow a byla to godzina 23 prawie :D ale byl Mareczek moze dlatego byl spokoj :D zulerstwa nie widzialam :D

Maciej Klimowicz said...
This comment has been removed by the author.
Maciej Klimowicz said...

To najlepszy reportaż jaki dziś czytałem. Do tego pisany niepełnosprawną dłonią. Brawo!

Karolina said...

To chyba miałam pecha. A może szczęście, bo dzięki temu dostałam komplement jako reportażystka:). Aniu życzę Twojemu Kolanu i Tobie szybkiego powrotu do formy!